پشتیبانی نوید در ایام تعطیلات نوروز

همانطور که مستحضرید میزان کاربری سامانه نوید به عنوان پلتفورم یادگیری الکترونیکی غیرهمزمان به سرعت توسعه یافته است. به منظور هماهنگی بیشتر موارد زیر به استحضار می­رسد:

همانطور که مستحضرید میزان کاربری سامانه نوید به عنوان پلتفورم یادگیری الکترونیکی غیرهمزمان به سرعت توسعه یافته است. به منظور هماهنگی بیشتر موارد زیر به استحضار می­رسد:

الف) سیستم پشتیبانی نوید در حال برگزاری تعدادی کارگاه رفع اشکال و پاسخ به سوالات، به صورت وبیناری می­باشد که اولین آن در روز شنبه 24/12/98 برگزار شد. در صورت تمایل ادمین محترم نوید آن دانشگاه برای شرکت در این کارگاه­ ها، می­توانند با سیستم پشتیبانی نوید تماس بگیرند.

ب) سیستم پشتیبانی نوید از روز چهارشنبه 28/12/98 تا روز دوشنبه 5/1/99 تعطیل خواهد بود. این سیستم در روزهای پنجم تا هفتم و نهم تا یازدهم و بعد از آن از روز 16/1/99 مجددا پاسخگوی ادمین­ های محترم خواهد بود.

ج) با توجه به درخواست­های رسیده از تعدادی از دانشگاه­ها به استحضار می­رساند که دانشگاه علوم پزشکی مجازی مسوولیتی در رابطه با تهیه فایل خروجی از سیستم­های مدیریت آموزش مانند سما ندارد و باید درخواست­ها مستقیما برای همان شرکت­ها ارسال شود و ادمین­­های محترم با توجه به آموزش های داده شده می­توانند آن را وارد نوید نمایند. بدیهی است پشتیبانی نوید برای ورود فایل اکسل تهیه شده از آنها به سیستم نوید پاسخگوی سوالات احتمالی ادمین­های محترم خواهد بود.